Általános szerződési feltételek

Általános Szolgáltatási Feltételek tartalmazza Mikuska Tamás őstermelő (3075 Márkháza, Rákóczi u. 13. Vizsoly, Malom u. 72., adószám: 73142654-1-32, őstermelői nyilvántartási szám: 4104558-00-84764) mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Mikuska Tamás, őstermelő
A szolgáltató székhelye: 3075 Márkháza, Rákóczi u. 13.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,
rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@mezzz.hu
Őstermelői nyilvántartási száma: 4104558-00-84764
Adószáma: 73142654-1-32
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve:
Nógrád Megyei Agrárkamara

3100 Salgótarján, Hargita krt. 37.
Vértesi Ágnes – Igazgató

Telefonszáma: +36303326725
Adatvédelmi nyilvántartási száma: nyilvántartásra nem kötelezett
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: DiMa.hu Kft. 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó.; info@dima.hu

Általános rendelkezések

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2 Szerződési Feltételek közzététele A Webshop Szerződési Feltételek Felhasználó által történő elfogadása a Webshop-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Felhasználó a szolgáltatást igénybe veszi, azaz az oldalon regisztrációt indít és/vagy árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

1.3 Szerződési Feltételek hatálya A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a Webshop Szerződési Feltételeket bármikor módosíthatja. A Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webshop Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Szolgáltató a Webshop-szolgáltatást biztosítja.

A szolgáltatás

  1. A szolgáltatás
    A Szolgáltató a Felhasználók részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webshop-szolgáltatást.2.1 A Webshop-szolgáltatás területi hatálya

A Webshop-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Szolgáltató külföldre és Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el.

A szerződés létrejötte

  1. A Szerződés létrejötte és módosítása4.1 Általános jellemzők A Szerződés a jelen Szerződési Feltételek elfogadásával, illetve a Szolgáltató internetes felületén történő megrendeléssel jön létre.A szerződés nyelve a magyar.A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Felhasználó a megrendelést jóváhagyja. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a Felhasználó adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.

    A webáruházban a termékek mellett feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁ-t, azonban a szállítási díjat nem. A szállítási díjat a kosároldalon kalkulálja a webshop a kosárérték függvényében.

A rendelés menete

  1. A webáruházban való vásárlás regisztrációhoz nem kötött. A vásárlás során megadott szállítási információkat a Szolgáltató adatvédelmi tájékoztatóban meghatározottaknak megfelelően kezeli. Amennyiben a Felhasználó dedikált kedvezményekre tart számot, akkor a regisztráció kötelező. A regisztrációt az arra szolgáló aloldalon végezheti a felhasználó.A regisztrációkor megadott információk: név, emailcím, telefonszám, cégnév, cég székhely, szállítási cím5.1 A Felhasználó a termékoldalakon látható és részletezett termékek egységcsomagját a ‘kosárba teszem gombbal’ virtuális kosárba gyűjti. Az említett gomb melletti mezőben megadhatja a megrendelni kért termék mennyiségét. A kosároldalon továbbá lehetőség van az adott termékek mennyiségét módosítani tételenként.A kedvezmények igénybevételéhez a webáruház kuponkódokat alkalmaz, amelyeket a kosároldalon kell érvényesíteni. A ‘Pénztár’ oldalon a szállítási és számlaadáshoz szükséges információkat kell megadni. A ‘Megrendelés’ gomb megnyomása után a megrendelésről emailben visszaigazolást kap a Felhasználó és a Szolgáltató, aki ennek megfelelően megkezdi a megrendelés feldolgozását.

Fizetési feltételek

5.2. Személyesen történő áru átvételkor készpénzfizetés.
5.3. Megbízott fuvarozó által történő kiszállítás esetén Vevő az áru ellenértékét és a szállítási költséget az áru átvételekor a szállítónak készpénzben fizeti.
5.4. Fizetés bankkártyával
Online áruházunkban az alábbi bankkártyákat fogadjuk el: MasterCard, Visa Classic, Maestro, Visa Electron és American Express kártyák. Online bankkártyás fizetés esetén a megrendelés átvétele csak a sikeres fizetés után lehetséges. Online bankkártyás fizetési szolgáltatónk a BARION.

A Barion kétféle fizetési lehetőséget kínál:

  • fizetés Barion tárcával
  • fizetés bankkártyával

A Barion Smart Gateway fizetőkapun bárki fizethet bankkártyával, egyszerűen bankkártya adatainak megadásával, nem szükséges előzetes regisztráció. A Barion tárcával rendelkező felhasználók azonban kényelmesebben fizethetnek, ezért minden fizetésnél van lehetőség regisztrációra. A vásárlás bármikor megszakítható az oldalon található Vásárlás megszakítása feliratra kattintva.
A Barion fizetési lehetőségekről bővebb információk találhatók a Barion honlapján.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

6.1. A megrendelések feldolgozása annak megérkezését követő 24 órán belül megkezdődik.

6.2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-3 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

6.3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Az elállás joga

7.1 A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

7.2 Az elállási jog gyakorlásának feltétele, hogy a kiszállított termékek érintetlen csomagolásban érkezzenek vissza a Szolgáltatóhoz. A termékek visszaküldésének költségei a Felhasználót terhelik.

Garancia és jótállás

8.1 A termékekre a Szolgáltató törvény szerint előírt garanciát vállalja. Hiba esetén az Ügyfélszolgálat személyesen vagy telefonon tájékoztatja a Vevőt a teendőkről, illetve az elérhetőségek valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

9.1 A panaszügyintézés helye – megegyezik az értékesítés helyével, vagy a Vevő telefonon és emailben fordulhat a Szolgáltató ügyfélszolgálatához. Az alábbi elérhetőségeken:

Mikuska Tamás
email: info@mezzz.hu
telefon: +36306843755 (10-16 óráig)